Su-27 for DCS World

Wszystko co dotyczy serii Lock On

Su-27 for DCS World

Postprzez ca5tor » 18 lis 2014, o 20:21

Su-27 for DCS World

- 6 DOF cockpit
- Professional Flight Model (PFM)
- realistic Heads Down Display (HDD) that includes both the HUD repeater and Tactical Display (navigation and datalink).




ca5tor
 

Re: Su-27 for DCS World

Postprzez Edelmann » 19 lis 2014, o 01:56

No jakby to powiedzieć...ładna grafika. Nothing else. Gołym okiem widać niemalże na wszystkich filmikach że to to cuś nie zachowuje się realistycznie. Nie trzeba być wysokiej klasy specjalistą. To widać!.
Jest fajnie na ziemi, podczas kołowania, czuć że maszyna podskakuje, że pracuje podwozie . Czyli nieco więcej dobrej kosmetyki dodanej do Lockona. Ale ten ich model fizyczny lotu jest wzięty z orbity Betelgezy oddalonej o 500 lat świetlnych, co da się naprawdę ocenić gołym okiem.
Może i marudzę . Ale DCS jest jak Alfa Romeo. Piękna. I nic więcej. O jakość niech nikt nie pyta.
Swoją drogą - nie wiem jak w DCS , ale w Lockonie Su -25 T zachowywał się nawet fajnie. Chętnie bym sobie tym polatał ;-) Lądowanie było nawet niezłym wyzwaniem.
Fajny też był Ka -50 , nie znam się mocno na trzepaczkach - jak się mocno skupię to mniej więcej wiem jak te wiatraki działają. W każdym razie Ka-50 też dawał fajne odczucie.
Obrazek
Polish Virtual Air Force // 11 WELT-almost ready to retired :D
keep smiling: https://www.youtube.com/watch?v=RHpClGAAvpg
Avatar użytkownika
Edelmann
Major PVAF
 
Posty: 1987
Wiek: 42
Dołączył(a): 21 wrz 2009, o 17:14
Lokalizacja: Milicz

Re: Su-27 for DCS World

Postprzez Ptako » 19 lis 2014, o 14:29

Polatałem tym trochę z ciekawości. Wcześniej latałem również na "starym" Su-27.
Jak dla mnie, to różnica jest znacznie większa niż tylko grafika i kołowanie.
Owszem da się wyłapać sporo udziwnień, ale jest równie dużo rzeczy zrobionych sensownie.
Chociażby sposób w jaki działa przepustnica i jak jej ruch sie przekłada na ciąg. Kiedyś było to proste i ciąg rósł liniowo.
Teraz już nie. Da się świetnie wyczuć moment, w którym zwężają sie dysze silników i samolot żwawo wyrywa do przodu.
Powoduje to frustrację u wirtualnych pilotów, bo trzeba machać przepustnicą, żeby kołować z w miarę stałą prędkością.
Ale jak spojrzy się na dostępne filmy na YT, to okazuje się, że dokładnie tak wygląda kołowanie w rzeczywistości, bardzo wyraźnie to słychać.
Również podczas lotu występuje podobna bariera (ok 77-79% rpm). Powyżej samolot dostaje kopa, poniżej szybko zwalnia.
Sam lot pozwala zrozumieć dlaczego na filmach piloci Su-27 zawzięcie machają zarówno drążkiem jak i przepustnicą.
Niezapomnianych wrażeń dostarcza lot po wyłączeniu G-limitera, gdy ruchy drążka są przekładane wprost na wychylenia powierzchni sterowych. Wykonanie kobry i wyjście z manewru poprawnie nie jest łatwe.
Przy podejściu do lądowania również czuć "smaczki". Samolot bardzo fajnie potrafi się kołysać na boki, oporniej reaguje na polecenia itp.
Na pewno zmiana nie ogranicza się do grafiki. A, że występują różne problemy (np. ni stąd ni z owąd przeciążenie skacze do 40G, czy w trakcie kołowania osiąga 3-4G :shock: ) to raczej normalne. Model lotu jest dość skomplikowany i skrupulatne testowanie parametrów lotu na krawędziach flight envelope musi wyłapać jakieś niezgodności. W kolejnych patchach te błędy będą pewnie poprawiane.
W porównaniu z poprzednią wersją jest to spory skok, jeśli chodzi o jakość odwzorowania. O ile oczywiście my, śmiertelnicy, możemy mieś jakiekolwiek porównanie, no bo niby z czym? Wspieramy się jedynie filmami i szukamy podobieństw bądź różnic.
Nie nazwałbym tego modelu "z orbity Betelgezy wziętym". Nie udało mi się osiągnąć takich cudów jak w BMS-owym, gdzie mój F-16 spadał z 3000ft jak liść z drzewa przy prędkości ok 60 kias i zajęło mu to sporo czasu:) Albo jak w starym FC2, gdzie leciało się stabilnie przy 120km/h z nosem mocno w górze i dało radę od biedy wykonywać zakręty:)
Spróbuj polatać jeszcze innymi maszynami ze stajni ED (tudzież Belsimteka czy Lethernecka), a zobaczysz jekie możliwości ma to ichnie nowe podejście do budowania modelu lotu. Naprawdę daje to dużo frajdy i człowiek cieszy się z samego latania.
Obrazek
"The three best things in life are a good landing, a good orgasm, and a good shit.
A night carrier landing is one of the few opportunities to experience all three at the same time."
Avatar użytkownika
Ptako
Kapitan
 
Posty: 82
Wiek: 42
Dołączył(a): 21 lut 2012, o 13:20
Lokalizacja: Marki
Nalot: 75:40

Re: Su-27 for DCS World

Postprzez Maverickdan » 19 lis 2014, o 19:31

Nie będę się tu rozpisywał bo nie chce mi się, bo szkoda mi czasu na Dupowato Cymbałowaty Symulator.
Kupiłem miesiąc temu F-15 poleciałem tym jeden lot 30 min. Traaaaaagedia. Z dupy wysrany model lotu.
Jak to wczoraj Grooz powiedział na TS "DCS jest dla ekologów, żeby mogli sobie w programie komputerowym po oglądać źdźbła trawy motyle krzaki drzewka i inne gówna. Po kupnie tego F-15 miałem ochotę wyje_ać z forum dział Dupowato Cymbałowaty Symulator czyli DCS.
Obrazek
"Polish Virtual Air Force"
Avatar użytkownika
Maverickdan
Major PVAF
 
Posty: 1242
Wiek: 41
Dołączył(a): 21 wrz 2009, o 11:15
Lokalizacja: Olsztyn

Re: Su-27 for DCS World

Postprzez Buli » 19 lis 2014, o 20:27

:dziekuje: :beer: :dziekuje:
Obrazek
"Teraz, gdy już nauczyliśmy się latać w powietrzu jak ptaki, pływać pod wodą jak ryby, brakuje nam tylko jednego: nauczyć się żyć na ziemi jak ludzie". - George Bernard Shaw
Avatar użytkownika
Buli
Podporucznik PVAF
 
Posty: 66
Dołączył(a): 22 paź 2014, o 17:43
Lokalizacja: 23 Baza Lotnictwa Taktycznego


Powrót do Lock On: Flaming Cliffs

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron