Odprawy dla ATC - misje As Real

Kontrola ruchu lotniczego

Odprawy dla ATC - misje As Real

Postprzez Edelmann » 6 paź 2009, o 23:34

W tym temacie istotne informacje niezbędne dla operatorów ATC pod kątem ich pracy w misjach odbywanych w naszych kampaniach As real.
Każdy kto będzie pełnił rolę operatora Lotact będzie musiał zapoznac się z odprawą do misji jak pozostali piloci , po to aby wiedzieć, co sę w danej misji dzieje.





Obrazek

1. Schemat organizacji przestrzeni powietrznej płw. Krymskiego. FAOR-y to strefy dozorowane przez nasze myśłiwce. POnadto na mapoie nie widac , ale wokół Sevastopola rozstawiony jest radar systemu obrony OPL w bazie morskiej (na lotnisku) nalezacej do ZSRR. OPis tej mapy jest w temacie odpraw do misji As real.

Wskazówki:
W tej misji operator CAOPS (Commander of Air operations - dowódca operacji powietrznych ma kryptonim ALFA 1.
Samoloty grupy SPARTAN, GRANIT, COLT i VEGA wykonują swoje zadania zgodnie z tym co mają wyznaczone w odprawie do misji

Do Dyspozycji posiadacie grupę LANCER (lancer 1 i LAncer 2) - jeśli będzie tylu graczy. Oni oczekują na Wasz sygnał , kierujecie ich na przechwycenie każdego obiektu jaki wkroczy w (naruszy) Waszą przestrzeń powietrzną. Grupę Lancer mżecie przebazowac np na Kiroskoe żeby miała bliżej na przechwycenie ewentualnych obiektów naruszających nasza przestrzeń powietrzną i poruszających się od strony ZSRR. Co do otwarcia ognia, to jest stan pokoju i do końca nie pozwalacie atakować. Jeśli obcy obiekt będzie w naszej przestrzeni powietrznej i będzie mial wrogie zamiary wtedy dopiero można zezwolić na otwarcie ognia. Najważniejsze jest jednak bezpieczeństwo maszyn.
Istnieje ryzyko ,że jeśli to nasze samoloty pierwsze otworzą ogień i to poza naszym obszarem powietrznym to się ZSRR nieźle zdenerwuje i może dojść do zerwania stosunków dyplomatycznych . A to może nie być dobre. Trzeba mieć więc nerwy na wodzy ;-)

Grupę Lancer mozna przebazować na lotnisko Kirovskoe.

Co do grupy Vega to mają oni poligon. Po wykonaniu swojego zadania można odesłać samoloty VEGA na lotnisko macierzyste Kirovskoe celem dotankowania paliwa a następnie bez bomb można je pokierować do eskorty samolotów AI (C-130 Hercules), które mają w planie loty transportowe z Saki na różne lotniska i tak:
godzina 5:56 C-130 startuje z Saki do Kirovskoe
godzina 6:15 C-130 startuje z Saki do Dzankoy
poza tym jest możliwość, że oprócz wymienionych za stery innego C-130 Herculesa (też z Saki) zasiądzie później w trakcie trwania misji ktoś z graczy . Będzie miał kryptonim FOXTROT 03. Można nim więc też dysponować. Ten gracz może po prostu zgłosić swój plan lotu , wtedy trzeba go przyjac i ewentualnie pokierować nim do miejsca docelowego jeśłi o to poprosi. Vega mże trenować ich przechwytywanie i eskortę

Inne pytania mozna pisać do mnie na PW lub jeśłi coś wyniknie w praniu to nawet na TS przed misją
Obrazek
Polish Virtual Air Force // 11 WELT-almost ready to retired :D
keep smiling: https://www.youtube.com/watch?v=RHpClGAAvpg
Avatar użytkownika
Edelmann
Major PVAF
 
Posty: 2023
Wiek: 42
Dołączył(a): 21 wrz 2009, o 17:14
Lokalizacja: Milicz

Postprzez Edelmann » 9 paź 2009, o 22:39

[center]- Wskazówki dla ATC do misji z dnia 26 września 1989 r[/center]


Samoloty ze wszystkich dywizjonów wykonywać będą swoje zadania zgodnie w planem ( patrz briefingi do misji dla poszczególnych dywizjonów) . Przy drugim zadaniu należy pilnować ich pułapu żeby w walce nie schodzili poniżej 6 tys ft.
Należy pamiętać o tym, jakie maszyny, kiedy mają i gdzie mają lądować. Jeśli będzie Alfa 1 to na nim spocznie ciężar nadzorowania ćwiczenia.
Dla przypomnienia harmonogramu ćwiczenia nr 2.
1. Pierwszy etap to walka F-15C Texas Teras Su 27 „Granit „. Po zakończeniu ćwiczeń tj walki obie maszyny lądują w Saki
2. Drugi etap to potyczka Mig 29 vs F-15. Obie maszyny startują ze swoich baz , po wykonaniu zadania F15 Texas lądowanie w Saki , Mig 29 Vega lądowanie w Oktiabrskoe
3. trzeci etao Su 27 vs Mig 29 . Po walce każda z nich powraca do swojej macierzystej bazy – tj Su - Dzhankoy, Mig 29 - Kirovskoe .

W międzyczasie mogą odbywać loty inne maszyny transportowe i wojskowe. Oto ich znane możliwe plany lotu:
1. godzina ?? maszyna KC-10:
IFR from SAKI to Kerch kryptonim November 01
2. godzina ?? maszyna C-130
IFR from Kirovskoe do Saki kryptonim FOXTROT 03

Inne:
w przypadku wykrycia wrogiego obiektu natychmiast podrywać parę dyżurną Lancer do przechwycenia . Otwarcie ognia tylko w przypadku zagrożenia i wykazania wrogich zamiarów przez obiekt – lokowania naszych . W ostateczności pierwsze to salwa ostrzegawcza z działka, tak żeby przechwycony samolot ją widział.
Ostatnio edytowano 9 paź 2009, o 23:14 przez Edelmann, łącznie edytowano 1 raz
Obrazek
Polish Virtual Air Force // 11 WELT-almost ready to retired :D
keep smiling: https://www.youtube.com/watch?v=RHpClGAAvpg
Avatar użytkownika
Edelmann
Major PVAF
 
Posty: 2023
Wiek: 42
Dołączył(a): 21 wrz 2009, o 17:14
Lokalizacja: Milicz

Postprzez Edelmann » 23 paź 2009, o 15:44

[center]- Wskazówki dla ATC do misji z dnia 29 września 1989 r[/center]


HARMOMOGRAM:
15:05- planowane lądowanie HerculesC130"Foxtrot1" - lotnisko SAKI
15:07- pozwolenie na start dla grupy 1FIS - "SNAKE" W momenciie kiedy F15 będą czekać przed wkroczeniem na pas, wtedy usiądzie przed nimi C -130
15:08 -start grupy LANCER (SU 27- start Dzhankoy, lądowanie w Saki, po czym uzupełnienie paliwa i oczekiwanie jako para dyżurna w razie potrzeby przejęcia wrogiego obiektu
15:09 start grupy GUNNER (3FIS)
15:10- pozwolenie na start do misji dla grupy COLT (start Oktiabrskoe)- zadania jak w briefingu dla 4th TFS.

Powyższy harmonoram nie musi sę zgadzać czasowo w 100 % jednak chodzi o zachowanie kolejności głównie w 2ch pierwszych przypadkach (chodzi o to aby nie doszło do kolizji F-15 z lądującym C-130)

Inne wskazówki:
PArę dyżurną LAncer można wysłac w rejon Sevastopola tak aby swoją obecnościa wprowadziła nieco zamieszania . W ten sposób Rosjanie mogą nie zwrócić uwagi na grupę COLT która będzie przelatwywac w tamtejszym rejonie wykonując zwiad. T

Generalnie wszystkie maszyny startujące z Sewastopola lecące najpierwna południe , potem na wschód to maszyny lecące korytarzem powietrznym zgodnie ze swoimi planami. Wsród nich mogą czasem byc samoloty wojskowe - mozna im wysłac do "towarzystwa" grupę Lancer ale nie jest to koniecznością
Najgorsze zagrożenie to maszyny stricte naruszające przestrzeń powietrzną NATO. Te wymagają przechwycenia niezwłocznie . Wskazane zachowanie ostrych środków bezpieczeństwa. Otwarcie ognia tylko i wyłącznie w przypadku zagrożenia ( wrogi samolot atakuje ).
Obrazek
Polish Virtual Air Force // 11 WELT-almost ready to retired :D
keep smiling: https://www.youtube.com/watch?v=RHpClGAAvpg
Avatar użytkownika
Edelmann
Major PVAF
 
Posty: 2023
Wiek: 42
Dołączył(a): 21 wrz 2009, o 17:14
Lokalizacja: Milicz


Powrót do ATC

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron